Σχεδιασμός λογοτύπου
Ένα λογότυπο δεν είναι απλά ένα γραφιστικό έργο. Είναι η περίληψη και το πρόσωπο της επιχείρησής σας. Η παρουσία ενός συμβολισμού σε επαγγελματικές κάρτες, έγγραφα, καταχωρήσεις στον τύπο, έντυπα κτλ. δεν προβάλει μόνο το όνομα της επιχείρησή σας αλλά ενισχύει το εταιρικό σας προφίλ προσδίδοντάς του ταυτότητα.
Το λογότυπο πρέπει να:
Παραμένει στην μνήμη του κοινού στο οποίο απευθύνεστε.
Εμπνέει την εμπιστοσύνη των πελατών σας.
Ενισχύει το προφίλ της επιχείρησής σας.
Μία συνοπτική περιγραφή των υπηρεσιών σχεδιασμού λογοτύπου είναι:
- 3 έως 5 μοναδικές σχεδιαστικές επιλογές.
- Ποικιλία χρωματικών συνθέσεων.
- 2 φάσεις αλλαγών μέχρι το τελικό αποτέλεσμα.
- Δεν χρησιμοποιούμε clip-art.
- Το τελικό παραδοτέο περιλαμβάνει αρχεία ai, pdf, jpg, tif.
- Ταχύτητα σχεδιασμού χωρίς να θυσιάζουμε σε καμία περίπτωση την ποιότητα.
- Τα δικαιώματα (copyright) ανήκουν στον πελάτη.
- Δεν υπάρχουν κρυμμένα επιπλέον κόστη. Ο πελάτης πληρώνει αυτό που συμφωνήθηκε.
Even though quality can not be defined, everyone knows what quality is...
Robert Pirsigs